|
|
TEAMPOWER: bedrijf voor opleiding, coaching en consulting
ONZE KLANTEN
GETUIGENISSEN QFOR
Getuigenissen van onze klanten (uit het QFor rapport)
Audit uitgevoerd op 19 juli 2011 door Mevrouw Monique Van Dycke, auditor bij Management Information.
-
Voorbereidende fase
-
Uitvoerende fase
-
Projectbeheer
-
Rapporten & Tools
-
Trainers |
|
Voorbereidende fase
Uitvoerende fase
Projectbeheer
-
"De praktische organisatie verloopt zeer vlot. De duur is voldoende. Het verliep op afspraak. Eén sessie is doorgegaan op een moment dat minder voor mij geschikt was, maar de coach heeft aangedrongen om het op dat moment te organiseren. Op dat moment was het moeilijk voor mij om dit te combineren met mijn werk. Tussen de sessies door kreeg ik een e-mail voor de volgende afspraak, in samenwerking met de coach."
"De praktische organisatie verloopt heel goed. De coaching sessies worden geregeld tussen de trainer en de deelnemers. Als er veranderingen zijn, neemt de coachee contact op met de trainer. lk organiseer de klassikale opleidingen. Het is voortdurend een samenwerking met Teampower. lk heb tussentijdse evaluaties gehad op twee momenten. Het is belangrijk voor de trainer."
Rapporten & tools
Trainers
-
"De coach is goed. Hij had ervaring. Hij weet van aanpakken. Ik had de indruk dat hij niet echt voorbereid was ais hij toekwam. Hij liet het komen op het moment zelf. Er moest veel van mezelf komen. Het was niet professioneel, zo kwam dat over voor mij."
"De trainers zijn zeer goed. Ze zijn nauwgezet. De coach noteert de actiepunten en komt daar op terug. Het is niet gemakkelijk om dit te doen omdat het traject lang is. Maar hij komt er zeker op terug. De deelnemers appreciëren dat."
Opvolging
-
"Bovenop de evaluatieformulieren en de verbintenisfiches die de deelnemers ingevuld hebben, heeft de trainer onze zonechefs goed gebrieft zodat we de follow-up coaching kunnen verzekeren."
-
"Wij bespreken samen met hen de resultaten van de evaluatieformulieren. Het resultaat van de verbintenisfiches hangt af van de deelnemers maar wij zitten in een positieve spiraal."
Klantencontact
-
"De contacten zijn professioneel. Het is een waar genoegen."
-
"Zij zijn vriendelijk en nauwkeurig. Het secretariaat werkt goed, de berichten worden snel en goed doorgegeven."
-
"De contacten zijn vlot. Teampower is reactief en wij spreken dezelfde taal."
Administratie en Logistiek
-
"Het contract werd vlot en in ons belang aangepast".
-
"Wij hebben een contract op papier getekend waar men zich goed aan gehouden heeft. De facturatie verloopt zoals afgesproken".
-
"In het eerste contractvoorstel waren er enkele onduidelijkheden. Wij hebben een gedetailleerdere offerte gevraagd en gekregen".
Prijs-kwaliteitsverhouding
-
"Ze zijn de goedkoopste op de markt voor de gevraagde kwaliteit".
-
"De prijs-kwaliteitsverhouding is volledig correct voor het aantal deelnemers dat het objectief behaald heeft".
-
"Het tarief is hoog maar binnen de normen van de markt. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed."
Algemene Indruk
-
"Onze algemene indruk is zeer positief. Wij waren aangenaam verrast. Wij waarderen hun snelle en efficiënte reactie. De deelnemer heeft goede vorderingen gemaakt en het doel is bereikt".
-
"Wij blijven met hen samenwerken omwille van hun professionalisme, hun toereikendheid tussen onze verwachting en de gegeven opleiding en voor het goede humeur van de trainer".
-
"Zij leveren kwalitatief heel goed werk. Zij kennen onze sector heel goed. Hun interventie heeft de vaardigheden en de rentabiliteit van de verkopers verbeterd. Zij geven onze medewerkers de zin om aan de opleiding deel te nemen. Wij zijn zeer tevreden van dit werk in harmonie en zonder problemen".
|
|
Consulteer onze opleidingsagenda
Druk de catalogus af
Schrijf u in
|