NEDERLANDS    FRANCAIS     LOGIN
 
 
Home SITEMAP

INFORMATIEAANVRAAG / CONTACTEER ONS

 


OPLEIDINGEN


SALES

Afspraken maken via de telefoon

Beter luisteren om beter te verkopen

CommerciŽle creativiteit

CommerciŽle doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics)

CommerciŽle en onderhandelingstechnieken : voor gevorderden

De overtuigingssleutels

EfficiŽnt communiceren voor commerciŽle bedienden

Het Business Model Canvas beheersen

Laat uw leads opbrengen

Marketing in het digitale tijdperk

Marketing voor non-marketeers

Professionaliseer uw netwerk

Succesvolle prospectie

Verkoop in de winkel

Verkoop op beurzen (stand)


PEOPLE MANAGEMENT

AbsenteÔsme

Change Management

De attitude van coach in mijn leven als manager

De Nieuwe Manager

De selectie van de goede kandidaat

Een moeilijke boodschap overbrengen

Ego management

Feedback, een management tool

FinanciŽn voor niet-financiŽlen

Generatiemanagement

Innoveren met Design Thinking

Kiezen ! Beslissen op een efficiŽnte manier

Leidinggeven op afstand

Manipulatie ontkrachten

Onderhandelingstechnieken voor managers

Ontwikkel de Collectieve Intelligentie

Ontwikkel uw leidinggevende vaardigheden

Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier

Project management

Project Management met Design Thinking

Team Management

Transactionele analyse voor managers

Uw creatief leadership ontwikkelen

Uw medewerkers inspireren

Verhoog de productiviteit van uw teams

Welwillend management

Workshop : AbsenteÔsme terugkeergesprekken houden

Workshop : Succesvolle sollicitatiegesprekken voeren


COMMUNICATIE

Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen

Basics van de communicatie

BeÔnvloeden en overtuigen

BeÔnvloeden op kantoor

Beter communiceren dankzij NLP

Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen

Constructieve feedback geven en ontvangen tussen collega's

Een professionele e-mail schrijven

EfficiŽnte vergaderingstechnieken

Empathie en actief luisteren

Klachtenbehandeling

Kunnen loslaten en afstand nemen

MBTI - Myers Briggs Type Indicator

Omgaan met agressief gedrag

Op een constructieve wijze confronteren

Professioneel telefonisch onthaal

Samenwerken in Open Space

Samenwerken met LEGO

Spreken in het openbaar en presentatietechnieken

Teamwork

Wees de ambassadeur van uw bedrijf


PERSONAL DEVELOPMENT

Burn out, stress en vermoeidheid : preventie

Clean Desk

Emotionele intelligentie

Het Nieuwe Werken

Maak van telewerken een succes

Stressbeheer en zelfbeheersing

Stressbeheer in Open Space

Time & Priority Management

Werken in open space

Workshop : Hartcoherentie

Workshop : Time Management

Zelfvertrouwen



 
CommerciŽle doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

De opleiding over het ontwikkelen zijn verkoop, het handhaven van zijn klanten, het snel omzetten van noodzaken naar doelen, het kennen van de criteria en het profiel van de consument, en het kiezen van de juiste technieken om de verkoop te argumenteren en af te sluiten.



Duur

2 dag(en)

Doelgroep

De nieuwe commerciëlen of verkopers die weinig ervaring hebben en verlangen om goede commerciële reflexen te verwerven en professionele competenties te ontwikkelen.



Doelstellingen

• De verkoopscyclus kennen
• De juiste vragen stellen op het goede moment
• Een gepersonaliseerde argumentatie uitwerken volgens de behoeftes van de klant
• Met bezwaren omgaan en kunnen afsluiten



Programma

Module 1: Onze sterke punten en toegevoegde waarden

  • Onze positionering: de totale productwaarde en de Unique Selling Proposition
  • 2 – IK: zelfkennis: zwakke en sterke punten
  • De positieve ingesteldheid en de kwaliteiten van de commerciële raadgever
  • Hoe kan ik mijn individuele prestaties meten, mijn actieve portefeuille analyseren

 

Module 2: Onthaal, contactname, opening van de dialoog en ontwikkeling van de behoefte van de prospect/klant

  • De dialoog openen met een ‘aandachtstrekker’
  • Het verkoopgesprek (de pyramide) : rode draad
  • De dialoog openen: het rationele en het relationele
  • De identificatie en de ontwikkeling van de behoeften (reële, latente, …)
  • Actief luisteren, empathie en sympathie
  • Het identificeren van de koopmotieven, in parallel met onze sterke punten
  • (de blikvanger)  en de verschillende aankoopcriteria (de V.E.N.C.A.G.O.N.T.)
  • De 5 belangrijkste soorten vragen (open, gerichte, gesloten, spiegel, herformulering)

 

Module 3: De principes van de argumentatie

  • De methode « E.V.W.A. »
  • De ondersteuning en de rechtvaardiging

 

Module 4: De behandeling van bezwaren en de verdediging  van de prijs parallel aan onze sterke punten en de behoeften en aankoopcriteria die ontwikkeld werden bij de klant

  • De identificatie van de bezwaren: reële en subjectieve bezwaren en hun behandeling
  • De regels van het partieel akkoord of van de proefafsluiting

 

Module 5: De 10 afsluittechnieken

  • Afwisseling van rationele en emotionele methodes
  • Het afsluiten van het gesprek en de laatste indruk

 

Onze deelnemers getuigen: enkele citaten...


"Training was zeer aangenaam. Ik ben zeer blij dat ik deze cursus krijg."

Daphny Steveninck, Krëfel

 




Methodologie

In het kader van de volwassenopleiding is het belangrijk een zowel pragmatische methode te gebruiken als één die snel tastbare resultaten oplevert.

Uitleg van de trainer
  • Pedagogische doelstellingen
  • Methodologie, rode draad
  • Huidige situatie : marktevolutie : moeilijkheden en specifieke verwachtingen
  • Theoriemodel.
  • Oefeningen aangepast aan de dagelijkse realiteit.

Vragen/Antwoorden
  • Uitleg van de verschillende punten
  • Controle van het begrip van de leerstof

Oefeningen en simulaties
  • Praktische oefeningen bij elke stap van het verkoopgesprek
  • Rollenspelen : simulatie van verkoopsgesprekken




Open Opleidingen

Prijs

950.00 Ä HT



Plaats

TEAMPOWER - Louis Gribaumontlaan 179 - 1200 Brussel

Uuregeling

van 09u30 tot 17u00, met ontvangst vanaf 09u00

Trainer(s)

Jan Melsen

Dick Vanhoegaerden



Inschrijvingsvoorwaarden

De trainingen worden gegeven op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.
De inschrijvingen worden 14 dagen voor de aanvangsdatum van het seminarie afgesloten.
Uw inschrijving zal definitief zijn bij ontvangst van uw betaling.



Voor meer inlichtingen neem contact op met : Ann De Troch



Algemene voorwaarden

Het terugsturen van het inschrijvingsformulier maakt deel uit van de bevestiging van uw deelname en verbindt u tot het vereffenen van het bedrag van de factuur.
De prijs van het seminarie moet binnen de 8 dagen na het versturen van de factuur betaald worden, door overschrijving op de rekening van Team Power 210-0326231-72. Elke betaling die verricht is na deze termijn, brengt in vol recht en zonder voorafgaande aanmaning, een forfaitair bedrag van 10% van het totaal bedrag van de factuur teweeg, evenals verwijlinteresten van 10% per jaar die aangerekend zullen worden vanaf de factuurdatum. 
Het recht tot deelname aan de training houdt in dat het totaalbedrag van de factuur vooraf betaald wordt.
De annulaties die minder dan een week vóór de opleiding uitgevoerd worden, zullen terugbetaald worden tot een bedrag van 50% van het totaalbedrag. Na deze termijn, zullen de annulaties niet  meer aanvaard worden en blijft het totaalbedrag van de factuur verschuldigd.
In geval van verhindering, kan u vervangen worden door een andere persoon van uw bedrijf.
De trainingen worden georganiseerd op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.




Opleiding op maat

Prijs

Op aanvraag

Locatie

Te bepalen.

Uren

Te bepalen.


Voor meer inlichtingen neem contact op met : Ann De Troch

Algemene voorwaarden

Het terugsturen van het inschrijvingsformulier maakt deel uit van de bevestiging van uw deelname en verbindt u tot het vereffenen van het bedrag van de factuur.
De prijs van het seminarie moet binnen de 8 dagen na het versturen van de factuur betaald worden, door overschrijving op de rekening van Team Power 210-0326231-72. Elke betaling die verricht is na deze termijn, brengt in vol recht en zonder voorafgaande aanmaning, een forfaitair bedrag van 10% van het totaal bedrag van de factuur teweeg, evenals verwijlinteresten van 10% per jaar die aangerekend zullen worden vanaf de factuurdatum. 
Het recht tot deelname aan de training houdt in dat het totaalbedrag van de factuur vooraf betaald wordt.
De annulaties die minder dan een week vóór de opleiding uitgevoerd worden, zullen terugbetaald worden tot een bedrag van 50% van het totaalbedrag. Na deze termijn, zullen de annulaties niet  meer aanvaard worden en blijft het totaalbedrag van de factuur verschuldigd.
In geval van verhindering, kan u vervangen worden door een andere persoon van uw bedrijf.
De trainingen worden georganiseerd op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.




 

DELEN



OPLEIDINGSTYPE

Open opleidingen
Training op maat

DATA VAN DE SESSIE
* Voor open opleidingen

15/01/2018
Taal: Nederlands
Datum van de cursus: 15 & 16/01/2018
Docent:

19/03/2018
Taal: Nederlands
Datum van de cursus: 19 & 20/03/2018
Docent:

04/12/2017
Taal: Frans
Datum van de cursus: 04 & 05/12/2017
Docent:

05/02/2018
Taal: Frans
Datum van de cursus: 05 & 06/02/2018
Docent:

PRIJS VAN DE OPLEIDING
* Voor open opleidingen

950.00 Ä HT
voor de sessie van 2 dagen

Schrijf u in

AL ONZE OPLEIDINGEN

Opleidingsagenda
Druk de catalogus af



Voir nos partenaires





TEAMPOWER - Avenue L. Gribaumontlaan 179 - 1200 Brussels - BELGIUM - tel +32 (0)2 771 76 23 - fax +32 (0)2 772 18 42 - Legal & privacy - Contact