NEDERLANDS    FRANCAIS     LOGIN
 
 
Home SITEMAP

INFORMATIEAANVRAAG / CONTACTEER ONS

 


OPLEIDINGEN


SALES

Afspraken maken via de telefoon

Beter luisteren om beter te verkopen

Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics)

Commerciële en onderhandelingstechnieken : voor gevorderden

De consumentenpsychologie

De overtuigingssleutels

Efficiënt communiceren voor commerciële bedienden

Hoe de medewerkers op verkooppunten te ondersteunen

Hoe uw communicatieplan opstellen

Marketing in het digitale tijdperk

Marketing voor non-marketeers

Ontwikkel uw verkoopruimte

Professionaliseer uw netwerk

Profileer uw prospects via BANK™

Social Selling

Succesvolle prospectie

Uw verkoopteams motiveren, een « must » !

Verkoop in de winkel

Verkoop op beurzen (stand)


PEOPLE MANAGEMENT

Absenteïsme

Budgetbeheer voor manager

Burn-out preventie en re-integratie, de rol van de manager

Change Management

Charisma en leadership

Crisis management

De attitude van coach in mijn leven als manager

De kooponderhandeling

De Nieuwe Manager

Digitale detox voor managers

Een moeilijke boodschap overbrengen

Ego management

Feedback, een management tool

Generatiemanagement

Groepssynergieën creeren

Human Resource Management - de basis

Hybride management

Innoveren met Design Thinking

Leidinggeven op afstand

Management verantwoordelijkheid met betrekking tot veiligheidszaken

Manipulatie ontkrachten

Medewerkers motiveren

Motiveer uw medewerkers om terug te keren naar kantoor

Onderhandelingstechnieken voor managers

Ondersteun uw medewerkers na een lange afwezigheid

Ontwikkel uw leidinggevende vaardigheden

Outboarding - behoud de kennis binnen uw bedrijf

Planning management

Problemen analyseren en oplossen op een creatieve manier

Project management

Psychologie van de aankoper

Situationeel Leiderschap

Strategisch management

Succesvolle evaluatiegesprekken

Succesvolle onboarding van uw medewerkers

Systemische analyse ten dienste van het management

Team management

Transactionele analyse voor managers

Uw creatieve leiderschap ontwikkelen

Uw medewerkers inspireren

Vergadermoeheid voorkomen

Voorkom intimidatie en vergroot het bewustzijn onder medewerkers

Voorselecties maken

Workshop : Absenteïsme terugkeergesprekken houden


COMMUNICATIE

Analyse van een balans

Assertiviteit - hoe voor uzelf opkomen

Basics van de communicatie

Begeleiding: “Peter – Meter”

Beïnvloeden en overtuigen

Beter communiceren dankzij NLP

Conflictbeheer en hoe het op tijd stoppen

De waarde van je werk laten (er)kennen

Een professionele e-mail schrijven

Efficiënt corresponderen

Efficiënte vergaderingstechnieken

Empathie en actief luisteren

Faciliteer hybride vergaderingen

Interdepartementale communicatie

Intergenerationele communicatie

Klachtenbehandeling

Klantgerichtheid

Kunnen loslaten en afstand nemen

MBTI - Myers Briggs Type Indicator

Non-verbale communicatie

Omgaan met agressief gedrag

Ontwikkel uw relationele intelligentie

Op een constructieve wijze confronteren

Professioneel telefonisch onthaal

Respect op het werk

Samenwerken in Open Space

Spreken in het openbaar en presentatietechnieken

Teamcohesie

Vertrouwensrelatie opbouwen

Wees de ambassadeur van uw bedrijf


PERSONAL DEVELOPMENT

Beheer je angst

Emotionele intelligentie

Enneagram

Geef of herstel betekenis aan je werk

Goed voorbereiden en slagen in je evaluatiegesprek

Hartcoherentie: een hulpmiddel voor stressmanagement

Het Nieuwe Werken : NWoW

Je hersenen optimaliseren

Lach je stress en angst uit

Omgaan met weerstand

Online samenwerken

Ontwikkel je flexibiliteit

Ontwikkel uw professionele aanpassingsvermogen

Stressbeheer en zelfbeheersing

Telewerken 3.0

Time & Priority Management

Voorbereiden op het einde van je carrière

Welzijn vinden door de Adaptative Intelligentie

Werken in open space

Workshop : Time Management

Zelf-coaching

Zelfhypnose ten dienste van de medewerkers

Zelfvertrouwen



 
Commerciële doeltreffendheid : verkoopstechnieken (de basics)

Verkopen, dat is in de eerste plaats kunnen luisteren en de behoeften van zijn gesprekspartner begrijpen!

De opleiding over het ontwikkelen zijn verkoop, het handhaven van zijn klanten, het snel omzetten van noodzaken naar doelen, het kennen van de criteria en het profiel van de consument, en het kiezen van de juiste technieken om de verkoop te argumenteren en af te sluiten.



Duur

2 dag(en)

Doelgroep

De nieuwe commerciëlen of verkopers die weinig ervaring hebben en verlangen om goede commerciële reflexen te verwerven en professionele competenties te ontwikkelen.



Doelstellingen

• De verkoopscyclus kennen
• De juiste vragen stellen op het goede moment
• Een gepersonaliseerde argumentatie uitwerken volgens de behoeftes van de klant
• Met bezwaren omgaan en kunnen afsluiten



Programma

Module 1: Onze sterke punten en toegevoegde waarden

  • Onze positionering: de totale productwaarde en de Unique Selling Proposition
  • 2 – IK: zelfkennis: zwakke en sterke punten
  • De positieve ingesteldheid en de kwaliteiten van de commerciële raadgever
  • Hoe kan ik mijn individuele prestaties meten, mijn actieve portefeuille analyseren

 

Module 2: Onthaal, contactname, opening van de dialoog en ontwikkeling van de behoefte van de prospect/klant

  • De dialoog openen met een ‘aandachtstrekker’
  • Het verkoopgesprek (de pyramide) : rode draad
  • De dialoog openen: het rationele en het relationele
  • De identificatie en de ontwikkeling van de behoeften (reële, latente, …)
  • Actief luisteren, empathie en sympathie
  • Het identificeren van de koopmotieven, in parallel met onze sterke punten
  • (de blikvanger)  en de verschillende aankoopcriteria (de V.E.N.C.A.G.O.N.T.)
  • De 5 belangrijkste soorten vragen (open, gerichte, gesloten, spiegel, herformulering)

 

Module 3: De principes van de argumentatie

  • De methode « E.V.W.A. »
  • De ondersteuning en de rechtvaardiging

 

Module 4: De behandeling van bezwaren en de verdediging  van de prijs parallel aan onze sterke punten en de behoeften en aankoopcriteria die ontwikkeld werden bij de klant

  • De identificatie van de bezwaren: reële en subjectieve bezwaren en hun behandeling
  • De regels van het partieel akkoord of van de proefafsluiting

 

Module 5: De 10 afsluittechnieken

  • Afwisseling van rationele en emotionele methodes
  • Het afsluiten van het gesprek en de laatste indruk

 

Onze deelnemers getuigen: enkele citaten...


"Training was zeer aangenaam. Ik ben zeer blij dat ik deze cursus krijg."

Daphny Steveninck, Krëfel

 




Methodologie

In het kader van de volwassenopleiding is het belangrijk een zowel pragmatische methode te gebruiken als één die snel tastbare resultaten oplevert.

Uitleg van de trainer
  • Pedagogische doelstellingen
  • Methodologie, rode draad
  • Huidige situatie : marktevolutie : moeilijkheden en specifieke verwachtingen
  • Theoriemodel.
  • Oefeningen aangepast aan de dagelijkse realiteit.

Vragen/Antwoorden
  • Uitleg van de verschillende punten
  • Controle van het begrip van de leerstof

Oefeningen en simulaties
  • Praktische oefeningen bij elke stap van het verkoopgesprek
  • Rollenspelen : simulatie van verkoopsgesprekken




Open Opleidingen

Prijs

950.00 € HT



Plaats

Teampower, Avenue Arnaud Fraiteur 15/23, 1050 Bruxelles

Uuregeling

van 09u30 tot 17u00, met ontvangst vanaf 09u00

Trainer(s)

Jan Melsen

Erik Van Wiele



Inschrijvingsvoorwaarden

 

  • De trainingen worden gegeven op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.
  • De inschrijvingen worden 14 dagen voor de aanvangsdatum van het seminarie afgesloten.
  • Uw inschrijving zal definitief zijn bij ontvangst van uw betaling.

 



Voor meer informatie neem gerust contact met ons op.



Algemene voorwaarden

  • Het terugsturen van het inschrijvingsformulier maakt deel uit van de bevestiging van uw deelname en verbindt u tot het vereffenen van het bedrag van de factuur. 
  • De prijs van het seminarie moet binnen de 8 dagen na het versturen van de factuur betaald worden, door overschrijving op de rekening van Team Power BE38 2100 3262 3172. Elke betaling die verricht is na deze termijn, brengt in vol recht en zonder voorafgaande aanmaning, een forfaitair bedrag van 10% van het totaal bedrag van de factuur teweeg, evenals verwijlinteresten van 10% per jaar die aangerekend zullen worden vanaf de factuurdatum.
  • Het recht tot deelname aan de training houdt in dat het totaalbedrag van de factuur vooraf betaald wordt.
  • De annulaties die minder dan twee week vóór de opleiding uitgevoerd worden, zullen niet meer aanvaard worden en blijft het totaalbedrag van de factuur verschuldigd.
  • In geval van verhindering, kan u vervangen worden door een andere persoon van uw bedrijf.
  • De trainingen worden georganiseerd op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.



Opleiding op maat

Prijs

Op aanvraag

Locatie

Te bepalen.

Uren

Te bepalen.


Voor meer inlichtingen neem contact op met : Claire Collard

Algemene voorwaarden

  • Het terugsturen van het inschrijvingsformulier maakt deel uit van de bevestiging van uw deelname en verbindt u tot het vereffenen van het bedrag van de factuur. 
  • De prijs van het seminarie moet binnen de 8 dagen na het versturen van de factuur betaald worden, door overschrijving op de rekening van Team Power BE38 2100 3262 3172. Elke betaling die verricht is na deze termijn, brengt in vol recht en zonder voorafgaande aanmaning, een forfaitair bedrag van 10% van het totaal bedrag van de factuur teweeg, evenals verwijlinteresten van 10% per jaar die aangerekend zullen worden vanaf de factuurdatum.
  • Het recht tot deelname aan de training houdt in dat het totaalbedrag van de factuur vooraf betaald wordt.
  • De annulaties die minder dan twee week vóór de opleiding uitgevoerd worden, zullen niet meer aanvaard worden en blijft het totaalbedrag van de factuur verschuldigd.
  • In geval van verhindering, kan u vervangen worden door een andere persoon van uw bedrijf.
  • De trainingen worden georganiseerd op de vermelde data onder voorbehoud van een minimum van 2 ingeschreven deelnemers.



 

DELEN



OPLEIDINGSTYPE

Open opleidingen
Training op maat

DATA VAN DE SESSIE
* Voor open opleidingen

16/01/2025
Taal: Nederlands
Datum van de cursus: 16 & 17/01/2025
Docent:

13/03/2025
Taal: Nederlands
Datum van de cursus: 13 & 14/03/2025
Docent:

19/12/2024
Taal: Frans
Datum van de cursus: 19 & 20/12/2024
Docent:

13/02/2025
Taal: Frans
Datum van de cursus: 13 & 14/02/2025
Docent:

PRIJS VAN DE OPLEIDING
* Voor open opleidingen

950.00 € HT
voor de sessie van 2 dagen

Schrijf u in

AL ONZE OPLEIDINGEN

Opleidingsagenda
Druk de catalogus af



Voir nos partenaires





TEAMPOWER - Avenue L. Gribaumontlaan 179 - 1200 Brussels - BELGIUM - tel +32 (0)2 771 76 23 - fax +32 (0)2 772 18 42 - Legal & privacy - Contact